27 Haziran 2026, Cumartesi 02:24
Son Dakika | GÜNCEL

Osmaniye'de Pasta Zehirlenmesi: 53 Kişi Hastanelik Oldu

Osmaniye'de bir gıda işletmesinden satın alınan pasta ve kremalı tatlıların ardından rahatsızlanan 53 kişi, zehirlenme şüphesiyle hastanelere başvurdu. Valilik, olaya ilişkin incelemelerin sürdüğünü duyurdu.

Osmaniye'deki bir gıda işletmesinden alınan pasta ve kremalı tatlıların tüketilmesinin ardından, 53 kişi rahatsızlandı ve zehirlenme şüphesiyle çeşitli hastanelere başvurdu. Osmaniye Valiliği, olayla ilgili yazılı bir açıklama yaparak, derhal inceleme başlatıldığını bildirdi.

Konuya dair yapılan açıklamada, İl Tarım ve Orman Müdürlüğü ekiplerinin, olayın meydana geldiği işletmeye yönelik hızlı bir şekilde inceleme gerçekleştirdiği ve imalathaneden numuneler alarak, bunları yetkili laboratuvarlara gönderdikleri belirtiliyor. Gözaltına alınan iki şüpheli, adli kontrol şartıyla serbest bırakıldı.

Hastanelere başvuran 53 kişiden 25’i tedavi edildiği için taburcu edilirken, 28 kişinin sağlık durumu ise devam eden tedavi süreçlerinde izleniyor. Vali Mehmet Fatih Serdengeçti, sosyal medya üzerinden yaptığı paylaşımda, ağır durumu olan hasta olmadığını ve sürecin tüm detaylarıyla takip edildiğini ifade etti. Ayrıca, olaydan etkilenen vatandaşlara geçmiş olsun dileklerini iletti.