Kütahya'daki Şule Mete Tetik İmam Hatip Ortaokulu'nda gerçekleştirilen etkinlikte sunulan gıda sonrası 25 kişi gıda zehirlenmesi şüphesiyle hastaneye başvurdu. Sağlık ekipleri incelemelerini sürdürüyor.
Kütahya'nın Meydan Mahallesi'nde bulunan Şule Mete Tetik İmam Hatip Ortaokulu'nda düzenlenen etkinlik, katılımcılar için kabusa dönüştü. Etkinlikte öğrencilere ve misafirlere pilav ve tavuk ikram edildi. Ancak, etkinliğin hemen ardından birçok katılımcıda mide bulantısı ve kusma şikayetleri ortaya çıktı.
Şikayetlerin artması üzerine, acil servislere başvuranların sayısı hızla yükseldi. Kütahya Şehir Hastanesi'ne gıda zehirlenmesi şüphesiyle başvuranların sayısı, 21 öğrenci ve 4 yetişkin ile toplam 25 kişiye ulaştı. Olayla ilgili sağlık yetkilileri tarafından detaylı bir inceleme başlatıldı ve durumun nedeninin tespit edilmesi için çalışmalar sürdürülüyor.