Yozgat'ın Sorgun ilçesinde piknik sonrası rahatsızlanarak hastaneye kaldırılan 15 yaşındaki M.A, yüksek ateş şikayetiyle tedavi altına alındı. Yatağında ölü bir kene bulunan genç, KKKA şüphesiyle sevk edildiği Ankara'da yaşam mücadelesini kaybetti.
Yozgat'ın Sorgun ilçesinde, ailesiyle birlikte piknik yaparken rahatsızlanan 15 yaşındaki M.A, yüksek ateş şikayetiyle Sorgun Devlet Hastanesi'ne başvurdu. Hastanede yapılan muayene esnasında, gencin yatağında ölü bir kene bulundu. Bu durum üzerine, Kırım-Kongo Kanamalı Ateşi (KKKA) şüphesi nedeniyle M.A, acil olarak Ankara'ya sevk edildi.
Maalesef, genç burada yapılan tüm müdahalelere rağmen hayatını kaybetti. M.A'nın cenazesi, bulaşma riskine karşı alınan önlemlerle birlikte Akdağmadeni ilçesi şehir mezarlığında toprağa verildi. Olay, bölge halkında endişeye yol açtı ve kene taşıyan hastalıklar konusunda dikkat çekti.