İki kardeş ülke arasındaki dostluğu ve iş birliğini pekiştiren büyükelçi değişikliği, yeni fırsatların kapısını aralıyor.
İRFAN KURTULMUŞ / KOPENHAG - Kopenhag'da gerçekleşen büyükelçi değişimi, Türkiye ve Danimarka arasındaki ilişkilerin güçlenmesine katkı sundu. Büyükelçi Sarwar, bu durumun iki ülke arasında güçlü dostluk bağlarını kutlamak için mükemmel bir fırsat olduğunu ifade etti. Özellikle, Dışişleri Bakanlığı’nda Suriye Genel Müdürü olarak göreve başlayan Büyükelçi Tekin’in, yeni görevine başlamasıyla birlikte ilişkilerin daha da derinleşmesi bekleniyor. Ayrıca, yeni atanacak Büyükelçi Burak Özügergin’in de yakında Kopenhag’a gelmesi planlanıyor. Bu değişim, iki ülke arasındaki iş birliğinin artmasına ve gelecekteki projelerin daha sağlam bir temele oturmasına zemin hazırlayacak.