TBMM Başkanı Numan Kurtulmuş, Bakü'deki Haydar Aliyev Kültür Merkezi'nde Azerbaycan Milli Meclis Başkanı Sevil Gafarova ile önemli bir görüşme gerçekleştirdi. Görüşme sırasında, Türkiye ve Azerbaycan arasındaki stratejik müttefikliğin güçlendirilmesi konusundaki kararlılıklarını ifade ettiler. İki ülkeden yetkililer, Şuşa Beyannamesi doğrultusunda her alanda işbirliğini artırmayı hedeflediklerini dile getirdi.
Kurtulmuş, görüşme esnasında ayrıca, Endonezya'dan devralmış olduğu İslam Ülkeleri Parlamenterler Birliği (İSİPAB) Dönem Başkanlığı dolayısıyla Gafarova'yı tebrik etti. İSİPAB 20. Konferansı'nın başarılı geçmesi temennisiyle başladığı konuşmasında, iki ülkenin parlamentoları arasında daha fazla etkileşimin sağlanması gerektiğini vurguladı.