Sağlık Bakanı Memişoğlu, sosyal medya üzerinden yaptığı paylaşımda, Türk sağlık teknolojilerindeki ilerlemelere dikkat çekerek, yeni müjdelerin yolda olduğunu belirtti. Mühendisler ve hekimlerin katkılarına vurgu yaptı.
Sağlık Bakanı Fahrettin Memişoğlu, sosyal medya hesabından yaptığı açıklamada, Türkiye'nin sağlık alanındaki vizyonunu ön plana çıkardı. 'Üreten sağlık vizyonumuzun, göz bebeği mühendislerimizin ve hekimlerimizin alın teri' diyen Bakan Memişoğlu, Türkiye'nin sağlık teknolojilerinde daha güçlü bir Türk imzası göreceğini ifade etti. Ayrıca, gelecekte sağlık yatırımlarıyla ilgili yeni müjdelerin geleceğini müjdeledi.