Keşan Belediye Başkanı Mehmet Özcan, 180. Genişletilmiş İl Başkanları Toplantısı'nda Cumhurbaşkanı ve AK Parti Genel Başkanı Recep Tayyip Erdoğan tarafından rozetini alarak resmi olarak AK Parti'ye katıldı. Bu durum, Keşan için yeni bir dönem başlatırken, Belgin İba da yazılı bir açıklama ile bu gelişmeyi duyurdu.
İba, yaptığı açıklamada, "Sayın Mehmet Özcan, Cumhurbaşkanımız Recep Tayyip Erdoğan tarafından takılan rozetle büyük AK Parti ailemize katıldı. Kendisine hoş geldiniz diyor, bu önemli katılımın Keşan'ımıza, Edirne'mize, partimize ve ülkemize hayırlı olmasını diliyorum" ifadelerini kullandı.
Keşan'ın ihtiyaçlarını karşılamak için kararlılıkla çalışacaklarını belirten İba, sözlerine şöyle devam etti: "Bizim siyaset anlayışımız, eser, hizmet ve gönül kazanma üzerine kuruludur. Edirne'nin her köşesine aynı samimiyetle ve sorumlulukla hizmet götürmeye devam edeceğiz. Bugün atılan bu adımın, Keşan için güçlü bir hizmet ortaklığı sağlamasını bekliyoruz. Türkiye Yüzyılı için mücadelemizi sürdüreceğiz. Birliğimiz daim, yolumuz açık olsun."