1-7 Haziran tarihleri arasında gerçekleştirilen Sıfır Atık Haftası etkinlikleri kapsamında, Galata Kulesi'nde unutulmaz bir ışık gösterisi düzenlendi. Kültür ve Turizm Bakanlığı'nın öncülüğünde Sıfır Atık Vakfı ile iş birliği içinde hayata geçirilen bu etkinlik, Türkiye'nin sürdürülebilirlik ve çevre koruma konusundaki duyarlılığını artırmayı hedefliyor.
Sıfır Atık Haftası, çevresel ve toplumsal sorumluluk bilincini güçlendirmek amacıyla çeşitli aktivitelerle kutlanırken, Galata Kulesi'nde yapılan ışık gösterisi, sıfır atık yaklaşımının çevresel, ekonomik ve sosyal kazanımlarını ön plana çıkardı. Etkinlik, katılımcılara sıfır atık bilincini aşılarken, Türkiye'de çevre koruma konusunda atılan adımları desteklemek için önemli bir adım olarak kaydedildi.