Erzurum'da Dadaşkent ile Ilıca arasında inşa edilen ve yakında hizmete girecek olan millet bahçesi, yeni adıyla bölgenin dikkat çekici mekanlarından biri olmaya hazırlanıyor. Aziziye Belediye Başkanı Emrullah Akpunar tarafından yapılan açıklamaya göre, bu yeni sosyal yaşam alanı, 'Vali Mustafa Çiftçi Millet Bahçesi' olarak bilinecek.
Tesis, piknik alanları, çocuk oyun grupları, yürüyüş yolları ve yapay şelalelerin yanı sıra kafe ve restoranlarla da zenginleştirilecek. Yaklaşık 15 dönümlük bir alanı kaplayacak olan millet bahçesi, yaz aylarının yanı sıra kış döneminde de misafirlerine hizmet sunmayı hedefliyor. Başkan Akpunar, projenin çok amaçlı bir rekreasyon alanı ve yaşam kompleksi olarak önemli bir çekim merkezi olacağını vurguladı.
Her Mevsim Hizmette
Akpunar, tesisin her mevsim ziyaretçilere açık olacağını belirterek, 'Aziziye'mizin yeni çekim merkezine dönüşecek olan bu doğal sosyal yaşam alanına, İçişleri Bakanımız Sayın Mustafa Çiftçi'nin adını vererek, minnet ve şükran duygumuzu paylaşmak istiyoruz. Sayın Bakanımız, Erzurum Valiliği sırasında büyük emekler vermiştir ve şehrimize olan katkıları her zaman hatırlanacaktır' şeklinde konuştu.