25 Haziran 2026, Perşembe 01:17
Son Dakika | GÜNCEL

Düğün Yemeği Sonrası Hastane Ziyareti: Giresun'da 13 Davetli Hastanelik Oldu

Giresun'un Tirebolu ilçesinde gerçekleştirilen bir düğünde ikram edilen yemek sonrası 13 kişi mide bulantısı ve karın ağrısı şikayetiyle hastaneye kaldırıldı. Yetkililer, hastaların sağlık durumlarının iyi olduğunu bildirdi.

Giresun'un Tirebolu ilçesinde dün akşam yapılan bir düğün, beklenmedik bir acil duruma neden oldu. Düğünde ikram edilen yemeklerden bazılarını tüketen davetliler, kısa süre içinde rahatsızlanmaya başladı.

Davetsiz misafirler, karın ağrısı ve mide bulantısı şikayetleri ile Tirebolu Devlet Hastanesi'ne başvurdu. Hastaneye kaldırılan toplamda 13 kişinin tedavi süreçleri sürerken, sağlık durumlarının genel olarak iyi olduğu bildirildi.

Olay sonrası bölge sağlık müdürlüğü, yemeklerin hazırlanışı ve sunumu ile ilgili olarak geniş çaplı bir inceleme başlattı. Yetkililer, bu tür durumların önlenmesi adına gerekli önlemlerin alınacağına dair açıklamalarda bulundu.