Bugün, Cumhurbaşkanlığı Külliyesi'nde düzenlenen Milli Güvenlik Konferansları'nın açılışına katılan Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, toplantının önemine dikkat çekti. Konuşmasına, şehitlerimizi rahmetle anarak başlayan Erdoğan, 'Bizler, bu gazi mekânda bir araya gelmekten onur duyuyoruz. Bin yıllık mücadelemiz boyunca canlarını vatan için feda edenleri unutmamak her Türk vatandaşının görevidir.' şeklinde ifadelerde bulundu.
Erdoğan, güvenlik güçlerine olan minnetini dile getirirken, sınırlarımızda ve ötesinde görev alan asker, polis, jandarma ve diğer güvenlik personeline teşekkür ederek, 'Her bir mensubunu, ülkem ve milletim adına yürekten selamlıyorum,' dedi. Konferansların, Milli Güvenlik Siyaset Belgesi'nin daha iyi anlaşılmasını sağlamak için hazırlandığını belirtti ve bu süreçte başarılar diledi.