Kurban Bayramı'nın ardından yola çıkacak sürücülerin dikkat etmesi gereken önemli noktalar mevcut. Karayolları Genel Müdürlüğü tarafından yapılan duyuruya göre, çeşitli güzergahlarda yapım, bakım ve onarım çalışmaları sürmektedir. Bu nedenle araçların yavaş ilerlemesi ve trafik işaretlerine riayet edilmesi gerekiyor.
Bayram süresince, Karayolları Genel Müdürlüğü tarafından işletilen otoyollardan ve 15 Temmuz Şehitler ile Fatih Sultan Mehmet Köprüleri'nden geçişler ücretsiz olarak sağlanacak. Ancak sürücüler, özellikle Kınalı-Tekirdağ-Çanakkale-Savaştepe Otoyolu üzerinde yer alan 1915 Çanakkale Köprüsü'nde devam eden bakım çalışmalarına dikkat etmelidir.
Ayrıca, Aydın-Denizli Otoyolu'nun 7. kilometresinde üstyapı çalışmaları nedeniyle kontrollü geçiş uygulanırken, Polatlı-Ankara yolunun 44-46. kilometrelerinde de yapım çalışmaları nedeniyle bazı bağlantı yolları trafiğe kapatılmıştır. Sürücüler, bu alanlarda servis yollarını kullanarak yönlendirmelere uymalıdır.
Çeşitli bölgelerde de benzer şekilde çalışmalar sürmektedir. Örneğin; Çanakkale-Çan yolunun 25-26. kilometreleri ile Ordu-Gölköy-Mesudiye yolunun 46-49. kilometrelerinde ulaşım kontrollü olarak devam etmektedir. Nevşehir-Kayseri yolunda da yapım çalışmaları nedeniyle bölünmüş yolun bir kesiminden iki yönlü geçiş sağlanmaktadır.
Bingöl-Solhan yolunun 11-12. kilometrelerinde ve Beyşehir-Derebucak yolunun 3-61. kilometrelerinde de üstyapı çalışmaları nedeniyle sürücülerin dikkatli olmaları beklenmektedir. Tüm yol kullanıcılarının güvenliği için bu durumları göz önünde bulundurmaları elzemdir.