Antalya'nın Kızılağaç Mahallesi'nde bulunan bir otel, öğle saatlerinde meydana gelen klor sızıntısı nedeniyle alarma geçti. Olayın, otelin teknik bölümünde çalışan bir personelin klor boşaltımı sırasında yaşandığı öğrenildi. Sızıntıdan etkilenen otel çalışanları ve misafirler, rahatsızlık hissetmeye başladı.
Durumun ciddiyetini fark eden otel yönetimi, derhal sağlık ekiplerine haber vererek bölgeye çok sayıda ambulans gönderilmesini sağladı. Manavgat İlçe Jandarma Komutanlığı ekipleri de olaya müdahale etmek üzere olay yerine intikal etti. Sağlık ekipleri, sızıntıdan etkilenen kişilere olay yerinde ilk müdahalelerini yaptı. Toplamda 25 kişi, tedbir amaçlı olarak Manavgat Devlet Hastanesi ve çevredeki özel hastanelere nakledildi.
Hastaneye kaldırılan kişilerin sağlık durumlarının iyi olduğu ve gerekli kontrollerin ardından taburcu edildiği öğrenildi. Olayla ilgili yetkililer tarafından inceleme başlatılmış durumda.